Έρευνα Marketing ή Marketing Research, τι είναι και πως τη χρησιμοποιούμε
Είναι τα στοιχεία που θα σας δώσουμε από μια έρευνα η οποία θα πραγματοποιηθεί για λογαριασμό σας, είναι εκείνα τα στοιχεία που καθορίζουν την τάση των αγοραστών ανά περιοχή, τη κατηγορία και το είδος με βάση τα προϊόντα που έχει η επιχείρησή σας.
Μπορείτε ανά διαστήματα, για να μη χαθείτε με ερωτηματικά του τύπου γιατί δεν πουλάω, επιλέγετε μία από τις παρακάτω έρευνες για να έχετε μια συγκεκριμένη εικόνα και να τη χρησιμοποιήσετε στη στρατηγική σας.
Κατηγορίες Ερευνών Marketing
1. Απλή έρευνα αγοράς
Αναφορά κάθε μήνα ή δίμηνο
Αυτό το πλάνο προτείνεται για μικρές επιχειρήσεις.
Περιλαμβάνει ελληνική ή τοπική αγορά
1) Δημογραφικά στοιχεία
2) Τάσεις
3) Τρέχουσες συνθήκες στην αγορά
4) Ανταγωνιστές
5) Ευκαιρίες
2. Πλήρες πακέτο έρευνας αγοράς
Μπορεί να γίνεται κάθε εξάμηνο ή μία φορά το χρόνο
1) Στόχοι της έρευνας
2) Μεθοδολογία της έρευνας
3) Ποιοτική ή ποσοτική έρευνα σε πελάτες
4) Αγορά
α) Δημογραφικά στοιχεία
β) Τάσεις
γ) Τρέχουσες συνθήκες στην αγορά
5) Ανάλυση της αγοράς
α) Κίνητρα καταναλωτών
β) Ευκαιρίες
γ) Πλεονεκτήματα
6) Ανάλυση του τομέα της αγοράς
α) Ανταγωνιστές
β) Τεχνολογία
7) Ανάλυση της εταιρείας
8) Ανάλυση επιχειρηματικού ρίσκου
9) Λύσεις, προτάσεις
Μπορείτε να επιλέξετε απευθείας μία έρευνα από τις παρακάτω, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για τις υπόλοιπες λεπτομέρειες που χρειάζονται.
Επιλέξτε μια από τις έρευνες Marketingπου προσφέρουμε
Eναs ψηφιακόs χώροs ανεξάρτητων ηλεκτρονικών καταστημάτων - προμηθευτών και υπηρεσιών (e-store)
Δημιουργήστε ένα δικό σας κατάστημα με απεριόριστο αριθμό προϊόντων και κατηγοριών
Αγοράστε και Πουλήστε χωρίς μεσάζοντες
Οι αγοραστές επιλέγουν, επικοινωνούν, και αγοράζουν μέσα από το ηλεκτρονικό κατάστημα του προμηθευτή.
© 2021 - 2023 Promarket Ltd. Υποστήριξη από E-Multimall - Software ηλεκτρονικού εμπορίου